24,29 €
26,99 €
-10% su kodu: NORIU10
Žmogaus, gamtos ir visuomenės raidos kertiniai akmenys. Humankind, nature and society's cornerstones. Mintys ir įžvalgos
Žmogaus, gamtos ir visuomenės raidos kertiniai akmenys. Humankind, nature and society's cornerstones. Mintys ir įžvalgos
24,29
26,99 €
  • Turime sandėlyje
Kalbų mokymosi būdų yra daug ir įvairių, tačiau jų visų tikslas išlieka tas pats – padėti besimokančiajam suprasti kalbą ir perprasti kontekstą, įgyti kalbinių gebėjimų ir suteikti galimybę bendrauti dar viena pasirinkta kalba.  Haroldas Palmeris (1877–1949) sukūrė žodinį metodą (angl. oral method), kuris buvo revoliucinis kalbų mokymo požiūris XX a. pradžioje. Jis pabrėžė, kad kalbos mokymas turi būti natūralus, remtis klausymu ir kalbėjimu, o ne gramatikos taisyklėmis ar vertinimu. Palmerio…
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU10

Žmogaus, gamtos ir visuomenės raidos kertiniai akmenys. Humankind, nature and society's cornerstones. Mintys ir įžvalgos (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Kalbų mokymosi būdų yra daug ir įvairių, tačiau jų visų tikslas išlieka tas pats – padėti besimokančiajam suprasti kalbą ir perprasti kontekstą, įgyti kalbinių gebėjimų ir suteikti galimybę bendrauti dar viena pasirinkta kalba. 

Haroldas Palmeris (1877–1949) sukūrė žodinį metodą (angl. oral method), kuris buvo revoliucinis kalbų mokymo požiūris XX a. pradžioje. Jis pabrėžė, kad kalbos mokymas turi būti natūralus, remtis klausymu ir kalbėjimu, o ne gramatikos taisyklėmis ar vertinimu. Palmerio metodas padėjo pagrindą vėlesniems komunikaciniams ir audiolingvistiniams metodams, kurie yra naudojami kalbų mokyme. Jo idėjos buvo ypač gerai pritaikytos Japonijoje, kur jis dirbo kaip anglų kalbos mokymo konsultantas.

Pagrindiniai H. Palmerio kalbų mokymo principai yra šie:

  • Žodinė praktika pirmiausia. Mokiniai pirmiausiai turi išmokti klausytis ir kalbėti, o tik vėliau pereiti prie skaitymo ir rašymo.
  • Frazių ir modelių mokymas. Jis skatino mokytis ne atskirus žodžius, o frazes ir gramatinius modelius (angl. pattern practice).
  • Imitacija ir kartojimas. Mokiniai turėtų kartoti natūralias frazes, kad išmoktų teisingą tarimą ir struktūrą.
  • Minimalus gramatikos aiškinimas. Gramatikos taisyklės mokomos per praktinius pavyzdžius, o ne kaip atskira disciplina.
  • Konkretaus konteksto svarba. Žodžių ir frazių reikšmė geriausiai suprantama, kai jie pateikiami realiose situacijose.
  • Laipsniškas mokymas. Mokymosi medžiaga turėtų būti nuo paprastesnių iki sudėtingesnių konstrukcijų.
  • Motyvacija ir įdomios veiklos. Mokymasis turi būti įdomus ir motyvuojantis, kad mokiniai natūraliai įsitrauktų.
  • Paralelinis skaitymas. Skaitant sugretintus tekstus, skatinamas aktyvus mokymasis ir suvokimas.

Ši knyga parengta paralelinio skaitymo principu. Joje gausu susimąstyti skatinančių ir net provokuojančių minčių, kurių svarba išlieka nepakitusi iki pat šių dienų. Knyga siekiama skatinti mąstyti ir diskutuoti, padėti praturtinti žodyną, kad mintys ir diskusijos formuotųsi ir vyktų organiškai.

Autorius

EXTRA 10 % nuolaida su kodu: NORIU10

24,29
26,99 €
Turime sandėlyje

Akcija baigiasi už 6d.11:46:57

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,27 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Autorius: Ewald Geist
  • Leidėjas:
  • Metai: 2025
  • Puslapiai: 278
  • ISBN: 9789986317128
  • Versijos kodas: B.
  • Formatas: 15,4 x 21,8 x 2,1 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių, Anglų Lietuvių, Anglų

Kalbų mokymosi būdų yra daug ir įvairių, tačiau jų visų tikslas išlieka tas pats – padėti besimokančiajam suprasti kalbą ir perprasti kontekstą, įgyti kalbinių gebėjimų ir suteikti galimybę bendrauti dar viena pasirinkta kalba. 

Haroldas Palmeris (1877–1949) sukūrė žodinį metodą (angl. oral method), kuris buvo revoliucinis kalbų mokymo požiūris XX a. pradžioje. Jis pabrėžė, kad kalbos mokymas turi būti natūralus, remtis klausymu ir kalbėjimu, o ne gramatikos taisyklėmis ar vertinimu. Palmerio metodas padėjo pagrindą vėlesniems komunikaciniams ir audiolingvistiniams metodams, kurie yra naudojami kalbų mokyme. Jo idėjos buvo ypač gerai pritaikytos Japonijoje, kur jis dirbo kaip anglų kalbos mokymo konsultantas.

Pagrindiniai H. Palmerio kalbų mokymo principai yra šie:

  • Žodinė praktika pirmiausia. Mokiniai pirmiausiai turi išmokti klausytis ir kalbėti, o tik vėliau pereiti prie skaitymo ir rašymo.
  • Frazių ir modelių mokymas. Jis skatino mokytis ne atskirus žodžius, o frazes ir gramatinius modelius (angl. pattern practice).
  • Imitacija ir kartojimas. Mokiniai turėtų kartoti natūralias frazes, kad išmoktų teisingą tarimą ir struktūrą.
  • Minimalus gramatikos aiškinimas. Gramatikos taisyklės mokomos per praktinius pavyzdžius, o ne kaip atskira disciplina.
  • Konkretaus konteksto svarba. Žodžių ir frazių reikšmė geriausiai suprantama, kai jie pateikiami realiose situacijose.
  • Laipsniškas mokymas. Mokymosi medžiaga turėtų būti nuo paprastesnių iki sudėtingesnių konstrukcijų.
  • Motyvacija ir įdomios veiklos. Mokymasis turi būti įdomus ir motyvuojantis, kad mokiniai natūraliai įsitrauktų.
  • Paralelinis skaitymas. Skaitant sugretintus tekstus, skatinamas aktyvus mokymasis ir suvokimas.

Ši knyga parengta paralelinio skaitymo principu. Joje gausu susimąstyti skatinančių ir net provokuojančių minčių, kurių svarba išlieka nepakitusi iki pat šių dienų. Knyga siekiama skatinti mąstyti ir diskutuoti, padėti praturtinti žodyną, kad mintys ir diskusijos formuotųsi ir vyktų organiškai.

Autorius

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)